ROAD TO RECOVERY STORY: bijSTOX
Interview met Peter Stox van bijSTOX
Wat betekent de coronacrisis voor bijSTOX?
We bekijken per dag de situatie, maar zijn zeker niet afwachtend. We zien momenteel vooral kansen online voor onze organisatie en zijn dan ook proactief met het ontwikkelen van nieuwe services. Wat begon als een bel & bestelservice hebben we nu uitgebouwd tot een webshop. Zo kunnen we dit moment gebruiken om te bouwen aan onze toekomst: bijSTOX! Het tuincentrum voor héél Limburg. Deze belofte maken we zeker waar met onze vestigingen in Heerlen, Maasbracht, Roermond en Venlo en onze bezorgservice in héél Limburg.
Hoe communiceert bijSTOX momenteel met haar doelgroep?
We zetten diverse kanalen in, online en offline, om onze klanten op diverse manieren te bereiken. Momenteel zijn we een radio, tv en online bannering campagne gestart met L1 en Qmusic Limburg. Daarnaast maken we veel gebruik van onze socialmediakanalen, digitale nieuwsbrief en starten we dit weekend weer met het verspreiden van onze folder in héél Limburg. Onze boodschap is momenteel dan ook vooral gericht op online bestellen en geeft een positieve draai aan de coronasituatie: Groen geluk vind je bijSTOX! Groen geluk is… even ontspannen in je tuin, vitamine D opvangen en aan de slag gaan met vitamine G(roen). Tuinieren zorgt voor ontspanning in tijden als deze. En iedereen kan het. Bestel op www.bijstox.nl. Gemakkelijk & Veilig!
Heb je nog tips voor andere ondernemers?
De huidige situatie vraagt om veel creativiteit en proactiviteit van ondernemers. In veel branches is de uitdaging enorm groot om toch klanten te bereiken. Dit vraagt van veel organisaties enorme flexibiliteit. Onze tip is dan ook: zie vooral de kansen en ga ervoor! Ondernemen is vallen en opstaan. Overal is wel een oplossing voor te bedenken en die vind je onderweg.