Record voor Qmusic: Top 40 op nummer 1
De Top 40 blijft onverminderd populair en bewijst na ruim 54 jaar nog steeds de meest relevante hitlijst van Nederland te zijn. Sinds de start van de Top 40 bij Qmusic is het marktaandeel van het tijdvak vrijdag 14:00 tot 18:00 uur aanzienlijk toegenomen. Volgens de nieuwste luistercijfermeting is Qmusic marktleider in dat tijdvak (bron: NLO/GfK).
Record voor Qmusic
Het was sowieso een mooie periode, want Qmusic behaalde het hoogste marktaandeel ooit in de mei/juni-meting. Q groeit van 13,8% in dezelfde periode vorig jaar, naar 15,3% marktaandeel in de periode mei/juni 2019. Dit is een stijging van 11%.
Met deze meting kan ook de balans opgemaakt worden van het eerste half jaar en ook daar vestigt de zender een record. Het marktaandeel van Qmusic groeit over de hele linie met 10% ten opzichte van het eerste halfjaar van 2018 (van 13,4% naar 14,7%).
Michael Bartelet, directeur Qmusic Limburg: “We zijn zeer verheugd met deze mooie ontwikkelingen. De kracht van het merk Qmusic blijft ongekend sterk en onze zender profiteert daar ruimschoots van mee. In deze recordperiode waren er verschillende acties, zoals de traditionele Foute Maand en de actie met Formule 1 tickets voor zowel luisteraars als adverteerders”.
Meer weten over de reclamemogelijkheden op Qmusic Limburg? Laat dan hier je contactgegevens achter en wij informeren je graag!