Nieuwe Qmusic slogan: Q sounds better with you
Ook de huisstijl en vormgeving zijn aangepakt
Qmusic is vanaf 17 september gestart met de slogan ‘Q sounds better with you’. De wijziging komt tegelijkertijd met een opfrissing van de huisstijl en een update van de website en audiovormgeving. De afgelopen vier jaar was het ‘You make us Q’ en daarvoor: ‘Q is good for you’ die vanaf de introductie tien jaar te horen was. Waarom deze veranderingen? Marketingmanager Jorn Agterberg zegt tegen Adformatie: ‘We kijken natuurlijk constant naar hoe we de ervaring voor de luisteraar, volger en gebruiker zo fijn en mooi mogelijk kunnen maken. We hebben bij Qmusic een traditie opgebouwd waarbij we de luisteraar centraal zetten, in alles wat we doen. Je ziet dat nu steeds meer merken dat doen en het draagt de naam fan centricity of customer centricity. Wij zijn daarin voorloper en dit uitte zich in de slogan ‘You make us Q’. Dat was letterlijk: jij, de luisteraar of de adverteerder, maakt wie we zijn.’
Met die slogan deed Qmusic zichzelf misschien ook een beetje tekort, vindt Agterberg. ‘Want wij hebben tenslotte de professionals en persoonlijkheden in huis die ervoor zorgen dat luisteraars horen wat voor hen relevant is: leuke content en de beste muziek. Met andere woorden, de luisteraar is niet de architect van het station, maar staat wel altijd centraal bij alles wat we doen. De nieuwe slogan verwoordt dat beter: Q sounds better with you.’
Meer weten over reclamemogelijkheden op Qmusic Limburg? Laat hier je gegevens achter en wij nemen contact met je op.
Bron: Adformatie 16 september 2019